donderdag 12 januari 2012

Voorjaar in mijn hoofd

Ik heb het voorjaar al in mijn hoofd terwijl nu het koude weer eraan gaat komen. Ik ben met een nieuw zomer-artikel voor de webshop bezig. Hieronder een Sneak Preview! Wanneer ze in mijn webwinkel staan, zullen er meer foto's volgen. Jullie ook allemaal weer zin in de lente?


Heerlijke kleurtjes toch?!

Zoals enkele van jullie weten ga ik dit jaar trouwen. Dus ook druk bezig met alle voorbereidingen. Omdat wij 3 dochtertjes hebben, ben ik al aan het rondkijken voor leuke bruidsjurkjes. Ik wil iets van kleur. Wit kan niet (o oh, nu verklap ik iets) en ivoorkleurig maakt ze te flets. En nu zag ik de nieuwe collectie van Mim-pi. Wat een super leuk jurkje! De collectie hangt hier nog niet in de winkels dus heb 'm nog niet in het echt gezien. Zal het wat zijn? Binnenkort dus op zoek voor de meisjes. Zelf ben ik al geslaagd!


Mim-pi zomer 2012

Nu nog een vraagje aan de "naaisters". Ik moet een lintje op een jersey truitje naaien. Nu had mijn dochtertje het lintje eraf getrokken en zit er een gat in het truitje. Moet ik voordat ik het lintje vastnaai dit aan de binnenkant van het truitje verstevigen met vlieseline? Of zal dit ook niet veel helpen?

20 opmerkingen:

  1. Ik vind het alvast een prachtige jurk voor je meisjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook het voorjaar al een beetje in mijn hoofd...ben ook gestart met frisse kleurtjes haken (zie mijn blog)....zalig gevoel ....
    Jouw kleurtjes zien er ook lekker vrolijk uit ...dat het maar snel lente wodt ...

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh heerlijke, lente.....!! :-) Gaaf trouwens, dat je niet één maar vier jurken kunt uitzoeken voor je bruiloft!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooooooh ik zie het al voor me! Jammer dat ik al getrouwd ben, aangezien ik nu ook prive bruidsmeisjes heb. Ik vind de jurk ook mooi maar als je eenmaal aan het zoeken bent dan is er zóveel moois (wij hadden afgelopen ook een bruiloft waarbij de nichtjes dezelfde jurk aanhadden). Ben benieuwd naar je nieuwe artikel, zag het al op Facebook maar voor naaitips moet je niet bij mij zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Naaitip: ik zou het gaatje niet zo laten, ivm verder uitscheuren. Verstevigen is een goed plan. Als het gaatje niet al te groot is dan kan je het ook met de hand dichtstikken, het lintje komt er dan toch overheen.
    Mooi stof uitzoeken en jurken (laten) maken. Ik vind de jurk van farbenmix erg leuk ervoor, Elodie.
    Succes erg, ga ook verder met het maken van de zomerkleding voor mijn dochter en het verkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja lente, heerlijk!
    Het jurkje is prachtig, jouw meisjes zulen stralen. ben heel benieuwd naar jouw jurk, wanneer is de grote dag?
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk het kan niet vroeg genoeg voorjaar worden!
    En die jurk.....dat wil toch elk 'meisje'meisje...
    Succes met de voorbereidingen!
    groetjes,Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In deze jurkjes zullen je dochters stralen en misschien ieder z'n eigen kleur. Is de grote dag in de lente of de zomer ? Veel plezier met de voorbereidingen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je gaat trouwen..alvast gefeliciteerd! De voorpret is erg leuk. Dit jurkje is lekker vrolijk. Volgens mij een moeilijke keuze om het alle dames goed naar de zin te maken qua kleuren en model :d

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. P.S. De naaitip van Adriana is een goede....mits het gat niet te groot is, zou ik het ook zo doen.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. owww wat een mooie kleurtjes :)! En wat een vreselijk schattig jurkje zeg, heel feestelijk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig al die voorjaars kleuren.
    Dat jurkje van mim pi dat is echt een droom van elk meisje. dat zijn prachtige bruidsjurkjes.
    Ik heb de nieuwe collectie ook al bekeken op hun site en die is zo mooi.
    Je kunt ook daar een heel leuk filmpje zien van de collectie.

    Fijne zondag gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige preview! Ik krijg echt zin in de lente maar vanmorgen nog moeten krabben :(

    Groetjes, sas--kia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. preciosa!!!!seguro seguro que estarán todas guapisimas,un besazo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi die jurk en al die kleurtjes! Nog bedankt voor je berichtje. Wat betreft mijn blog, ik denk dat ik binnenkort wel weer terug kom;) Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een leuk jurkje! je bent getagd :) http://janimie.blogspot.com/2012/01/tag-11-questions.html

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hello Liane,

    I also would fix that tiny little hole.
    Especially since it will get bigger so easily.
    Indeed a few stitches would do the trick... and for extra security you can add some vlieseline on the back/inside.

    Just found your blog via Lief Handwerk.

    Gefeliciteerd met je trouwen! Spannend and exciting!

    (Kies ervoor Engels te typen vanwege de vervelende lijntjes onder de woorden) I moved to the U.S. 10 years ago and love to Blog and visit my Country of Birth.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk jurkje! Die kleur zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hej vän, jag älskar din blogg alltid har vackra saker här, jag är från Brasilien, jag är också här för att informera den nya adressen till min blogg, så att du inte misslyckas med att besöka mig, eftersom för mig med besöket är allt gott, noggrant ...
    http://titacarre.com
    http://agulhaetricot.com
    http://titacarre.elo7.com.br tb besöka min butik och låt din åsikt om mina produkter.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Your insights are truly eye-opening, and your writing style is both engaging and informative. Thank you for sharing such valuable knowledge. As an artist, taking the color blind test opened up a whole new realm of creativity.

    BeantwoordenVerwijderen